BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 20, 2009

Special dedicated t0 my l0ve abah~



hell0000....

uols sume...hari ni 21 hb...s0 hari bapa la kan??hehe~buat2 lupe plak...actually ingat jek..wal0pun smbutan die x semeriah hari ibu tp bermakna gak kpd sy ngn kak2 sy n adek sy...sbb ape???hehe...sbbnye hari bapa...(isk x bes la pnggil hari bapa...aci x kl0r sy mw tuka hari abah??hehe..bleh x bleh,nk gak sy tuka..) ni khas t0k bapa2...ayah2..walid2..abi2..baba2..papa2 yg kt luar tu...peng0rbanan d0rang sume same jek penting n banyaknye ngn ibu kte sume kn..hehe~s0 mari kite reramai bg sambutan kpd g0l0ngan2 ini..hehe~


especially t0 my abah ALIAS BIN AHMAD....


"ain...same kak fara...sama y0ng...sama aja sygggg sngt kat abah...huhu"~sedey la plak(sedey tandanye bnyak buat salah...hehe~)


"thnx 4 everything bah...hadiah nak kasi dwet ain da kering...hakhak~abah tw tu..s0 hadiah kak fara kasi da cukup...ain kire share ngn die ye bah..hehe~"


especially kpd en p0lis kte(abh sy la)....n als0 all father2 in the w0rld....tngkla sajak bawah ni...khas t0k semue...renung2 kn lah yer...hehe~


tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
hinggalah sekarang baru aku tersedaria sudah melimpah ruah….
kerana abah aku disini
kerana abah aku gembira
kerana abah kuterasa bahagia…


abah oh abah
abah…semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja


abah…
ketika aku mengalah…engkau semangatku
ketika aku sakit…engkau penawarku
ketika aku bersedih…kau air mataku
ketika aku ketawa...engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu




selamat hari bapa kepada abah~
happy father day 2 all father in da w0rld...



~ikhlas dr anakmu yg bnyak s0ngeh~

TAKE CARE U ALL~
MUAHX~
da~


0 comments: